top of page
Mesyuarat Penyelarasan Dokumen Tender Pengurusan Fasiliti FM, Housekeeping dan Pest Control

Tarikh : 10-12 March 2018

Satu Mesyuarat Penyelarasan Dokumen Tender Pengurusan Fasiliti FM, Housekeeping dan Pest Control telah diadakan selama 3 hari 2 malam pada 10 march sehingga 12 march 2018 bertempat di Nova Highland Resort And Residence Pahang Darul Makmur

 

Mesyuarat ini bertujuan untuk membincangkan dan membuat satu standard bagi penyediaan dokumen tender FM berdasarkan Borang Kontrak PWD FM 2016  serta perbincangan skop yang terlibat dalam menggariskan keperluan-keperluan yang perlu ada di dalam sesuatu dokumen tender Housekeeping & Pest Control khususnya kepada pegawai JKR Wilayah Persekutuan Putrajaya.

Mesyuarat ini juga dapat meningkatkan kesedaran bahawa penglibatan semua pihak dalam menyediakan dokumen yang lengkap bagi menjayakan sesuatu kontrak adalah amat penting dan tanggungjawab bersama.

 

Berita disediakan oleh:


Bahagian Kontrak Dan Ukur Bahan
JKR WP Putrajaya

bottom of page