Mesyuarat Penyelarasan Dokumen Tender Pengurusan Fasiliti FM, Housekeeping dan Pest Control

Tarikh : 10-12 March 2018

Satu Mesyuarat Penyelarasan Dokumen Tender Pengurusan Fasiliti FM, Housekeeping dan Pest Control telah diadakan selama 3 hari 2 malam pada 10 march sehingga 12 march 2018 bertempat di Nova Highland Resort And Residence Pahang Darul Makmur

 

Mesyuarat ini bertujuan untuk membincangkan dan membuat satu standard bagi penyediaan dokumen tender FM berdasarkan Borang Kontrak PWD FM 2016  serta perbincangan skop yang terlibat dalam menggariskan keperluan-keperluan yang perlu ada di dalam sesuatu dokumen tender Housekeeping & Pest Control khususnya kepada pegawai JKR Wilayah Persekutuan Putrajaya.

Mesyuarat ini juga dapat meningkatkan kesedaran bahawa penglibatan semua pihak dalam menyediakan dokumen yang lengkap bagi menjayakan sesuatu kontrak adalah amat penting dan tanggungjawab bersama.

 

Berita disediakan oleh:


Bahagian Kontrak Dan Ukur Bahan
JKR WP Putrajaya

© 2017 Hakcipta Terpelihara Jabatan Kerja Raya Wilayah Persekutuan Putrajaya (JKRWPP)

Penafian : Pihak Jabatan Kerja Raya Wilayah Persekutuan Putrajaya tidak bertanggung jawab diatas kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini

Sesuai dipapar menggunakan pelayar versi terbaru untuk Internet Explorer 10.0 dan ke atas, Mozilla Firefox 3.0 dan ke atas & juga Google Chrome dengan resolusi 1280 X 800 dan ke atas. 
Laman Portal Rasmi JKR Wilayah Persekutuan Putrajaya ini  telah dilancarkan pada 24 November 2017.

Tarikh Kemaskini: 06-Dis-2019

  bilangan pelawat  

email aduan kuarters: aduanjkrwppj@gmail.com | email aduan JKR: aduan.jkr@1govuc.gov.myemail admin laman portal: jkrwpp@gmail.com

+603-8885 6800

  J-CoP  

  eSPFB  

Building Consumption Input System

  BCIS  

  SAKU  

SPSB.jpg

  SPSB